La taifas!!

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » La taifas!! » Любовь & Отношения/Dragoste & Relaţii » Lupta pentru o relatie

Lupta pentru o relatie

Сообщений 1 страница 10 из 10

1

Sunt studenta anul 3 la farmacie. Anul trecut la inceputul anului universitar am cunoscut un baiat, se mutase la grupa mea pentru ca ii convena mai mult orarul.

Ne-am placut din prima clipa, mergeam impreuna la facultate, veneam impreuna, ne tineam de mana dar nu eram inca impreuna. Saptamaniile au trecut si cam dupa o luna si jumatate mi-a cerut sa fiu prietena lui si bineinteles ca am acceptat.

Primele saptamani au fost in regula dar, dupa a inceput sa se poarte foarte urat cu mine, ma facea sa plang zilnic, ma jignea, imi inchidea telefonul in nas si dupa dadea vina pe mine pentru fiecare cearta; eu eram in conceptia lui cea vinovata...

Am sperat ca se va schimba...Suntem de aproape un an impreuna si niciodata nu a venit sa ma caute dupa o cearta, tot timpul pleca trantind usa sau lasandu-ma in mijlocul strazii si eu ma duceam dupa el sa-l impac.

Stiu ca suna a prostie dar am sperat ca se va schimba, ca va ceda, ca ma va cauta si el, insa asta nu s-a intamplat niciodata.

M-am chinuit mult pentru realtia asta, insa el mi-a spus de la bun inceput ca noi o sa fim impruna temporar, ca nu vrea nimic serios cu mine si acum continua sa-mi spuan asta pe de-o parte insa, pe de alta imi spune ca ma iubeste... dar ce iubire e asta care iti aduce doar suferinta?

Am vrut de multe ori sa-i spun ca vreau sa ne despartim insa nu am curaj, imi e coleg si nu as vrea sa-mi aud barfe. Stiu ca asta are cea mai putina importanata pote ca e doar un pretext pentru a nu admite ca mi-e frica sa ramn singura, ca tin la el cu toate ca de la o vreme nici de asta nu mai sunt sigura.

Cum ati proceda in aceasta situatie???

0

2

AnGeL написал(а):

ar ce iubire e asta care iti aduce doar suferinta?